وب سایت های فروشگاهی متصل به نرم افزار حسابداری

وب سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی چیست و چه امکاناتی دارد؟

فروشگاه اینترنتی به سایتی می گویند که با استفاده از یک نرم افزار اتوماسیون قابلیت خرید آنلاین را برای کاربران فراهم می کند، در سایت فروشگاهی تمامی اطلاعات مربوط به محصولات از قبیل ویژگی، نحوه استفاده، قیمت، تصویر و غیره در دسته بندی های مشخصی قرار گرفته است. این روز ها با توجه به کم رنگ تر شدن بازار سنتی و روی کار آمدن بازار مدرن تنها راه افزایش فروش و مشتریان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. در پاسخ به پرسش طراحی سایت فروشگاهی چیست اینگونه باید گفت، طراحی یک وبسایت فروشگاهی همان روشی است که موجب توسعه، گسترش و رشد کسب و کار شما می شود.

در صورتیکه فروشگاه اینترنتی وجود دارد، چه نیازی به نرم افزار حسابداری وجود دارد؟

همانطور که میدانید شرکت های اندکی هستند که در زمینه ارتباط نرم افزار حسابداری با وب سایت های فروشگاهی فعالیت می‌کنند. اما با این وجود باز هم ایرادات بسیاری به کار آنها وارد است و نتوانسته اند این خدمت را به نحو احسن به مشتریان ارائه دهند. در پاسخ به این سوال باید بیان داشت که عملیات و کنترل فروشگاه اینترنتی را میتوان به سادگی از طریق سایت فروشگاهی انجام داد. بطوریکه گزارش کلیه فروش های انجام شده، بیشتر کالای فروش رفته، کمترین کالای فروش رفته، مبلغ ریالی فروش روزانه ، مقایسه فروش کالا به صورت روزانه و غیره …… را میتوان به راحتری از طریق سایت فروشگاهی انجام داد . ولی اساسا نرم افزار حسابداری با توجه به ماهیت کاربردی وظیفه ای غیر از تهیه گزارشات فروش را به عهده دارد. برای مثال یکی از مهمترین وظایف نرم افزار حسابداری ، تهیه گزارش قیمت تمام شده کالایی است که به فروش رفته است. یکی از مهمترین وظایف نرم افزار حسابداری، تهیه گزارش قیمت تمام شده کالایی است که به فروش رفته است. یعنی هزینه هایی که متحمل شدیم تا کالایی را که قرار است از طریق سایت به فروش برسد را به اطلاع صاحبان مشاغل میرساند. این موضوع شاید بتوان گفت که حتی از تهیه گزارش های فروش نیز مهمتر و الزامی تر می باشد. لذا استفاده از گزارشات توامان نرم افزار حسابداری و سایت فروشگاهی می تواند به پیشبرد اهداف کسب و کار کمک شایان توجهی را خواهد نمود. بر همین اساس نرم افزارهای حسابداری می بایست به عنوان یکی از مهمترین قابلیت های موجود ، ارتباط مستمر و پایداری را با سایت فروشگاهی داشته باشد تا بتواند صاحبین کسب و کار های اینترنتی را از وقایع اتفاق افتاده در سیستم های اطلاعاتی مطلع سازد. ثبت تراکنش فروش انجام شده در فروشگاه اینترنتی و بلافاصله ثبت لحظه ای آن در نرم افزار حسابداری و نیز ثبت دریافتی های انجام شده در سایت و متعاقب آن در نرم افزار حسابداری یکی از امکانات نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاهی اینترنتی می باشد.

مزایای نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی چیست؟

همان طور که به آن واقف هستید در هر کسب و کاری، حسابداری حرف اول را زده و به نوعی می توان آن را رکن اصلی هر کسب و کاری دانست.
شما با هر شرایط کاری در کسب و کار خود نیاز دارید که به گونه ای هزینه های ثابت و جاری از جمله اجاره، قبوض، حقوق کارمندان و… و همچنین محاسبه سود و زیان کلی را مورد بررسی قرار دهید، که قطعا برای انجام سریع و آسان این دسته از کارها، استفاده از یک نرم افزار حسابداری الزامی می باشد.
این شرایط در رابطه با انبارداری فروشگاه اینترنتی نیز صدق می کند .اگر چه شما توانسته برای مواردی چون حساب ها و موجودی ها، بدهکاری، بستانکاری و دیگر هزینه ها از نرم افزار اکسل کمک بگیرید اما بعد از مدتی و با گسترش کسب و کار و نیز افزایش فروش، این کار دیگر شدنی نخواهد بود. چرا که در کنار آن که کار دشواری بوده وقت زیادی نیز از شما طلب خواهد نمود. این در حالی است که شما توانسته اید این زمان را به کارهای مهم تری نظیر سئو، تبلیغات، برنامه های توسعه و … اختصاص دهید.
لذا استفاده از یک نرم افزار انبارداری فروشگاهی بسیار کاربردی خواهد بود.
در این راستا شما می توانید از نرم افزارهای حسابداری، انبارداری، حقوق و دستمزد و … شرکت نوین پرداز استفاده نمایید.
از مهم ترین مزایای این نرم افزارها می توان به ساده تر شدن امور مربوط به حسابداری اشاره نمود به گونه ای که حتی افرادی که دارای تحصیلات مربوطه نبوده نیز به خوبی از عهده حسابداری یک فروشگاه کوچک برخواهند آمد.
از این رو در کاربردی بودن یک نرم افزار حسابداری و انبارداری هیچ شکی نخواهد بود.اما در رابطه با فروشگاه اینترنتی اوضاع کمی فرق خواهد داشت .در زمان وارد نمودن فاکتورها در سیستم های حسابداری، در هر زمان نیاز است که کلیه فاکتورهای فروشگاه اینترنتی را دستی در نرم افزار حسابداری و انبارداری وارد نمایید. این کار علاوه بر وقت گیر بودن ممکن است درگیر مشکلات و خطاهای انسانی نیز گردد و همچنین نیاز است که بعد از وارد نمودن هر فاکتور فروش یا خرید در سیستم حسابداری و انبارداری، موجودی جدید از نرم افزار خواهنده شده و علاوه بر آن اقدام به درج دستی آن در فروشگاه اینترنتی نمود.
این امر نیز همان طور که خود می دانید در کنار زمان بر بودن ، به روزرسانی فروشگاه اینترنتی را نیز به تاخیر خواهد انداخت.
اما به منظور برطرف نمودن این مشکلات می توان به کمک نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، دو نرم افزار فروشگاه اینترنتی و نرم افزار حسابداری را با هم همگام ساخت.
از این طریق دیگر نیازی به جابجایی دستی فاکتورها در بین این دو سیستم نخواهد بود و در رابطه با هماهنگی موجودی کالاها نیز به دردسر نخواهید افتاد.

از جمله ویژگی های این ارتباط میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری آسان
  • بدون نیاز به آشنایی به دانش برنامه نویسی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو مانند: گوگل
  • افزایش بازدید شبکه های اجتماعی
  • ایجاد باشگاه مشتریان پویا
  • پرداخت آنلاین و ارسال به نرم افزار حسابداری
  • تعیین کوپن های تخفیف مانند دیجی کالا
  • ایجاد خبرنامه
  • ایمیل مارکتینگ
  • اطلاع رسانی پیامکی
  • امکان ایجاد تعریف همکار
  • امکان ایجاد تعریف کاربر
  • رفع دغدغه ی حسابرسی جداگانه فروشگاه اینترنتی
  • مدیریت محصولات
  • ایجاد گالری تصاویر محصولات
  • قابلیت درج نظر
  • نسخه رسپانسیو و سازگار با موبایل
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • ایمن سازی وب سایت
  • مدیریت سفارشات کاربران
  • سبد خرید پویا
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • نشر و مدیریت مقالات در صفحه بلاگ
  • صفحه اطلاعات شرکت (درباره ما)
  • صفحه اطلاعات تماس
  • امکان دسته بندی دلخواه برای نمایش جدید ترین محصولات، پربازدیدترین محصولات و …
  • جستجو آسان محصولات
  • سیستم رای دهی به محصولات
  • کنترل پنل قدرتمند برای مدیریت تمام بخش های وب سایت
  • سیستم موجودی کالا بصورت آنلاین
  • امکان تعریف کیف پول برای مشتریان
  • و …

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه حضور و غیاب با شماره تلفن 9 – 05137597590 و یا از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.