ایجاد جایگاه یابی مناسب و مطلوب کسب و کار شما که خیلی وقت ها پیچیده به نظر می رسد را اگر بخواهیم به زبان ساده و کاربردی توصیف کنیم، باید بگوییم بهترین راه حل ارائه محصولات شما و معرفی کسب و کارتان به مشتریان هدف یا انتخاب بهترین آمیخته بازاریابی در سگمنت منتخب با توجه به ظرفیت های داخلی سازمانتان و مزیت های رقابتی شبکه محصولاتتان، جایگاه مناسب کسب و کارتان در بازاری با حضور رقبا شناسایی کنید و هرجا که رقیب نتوانست حضور فعال داشته باشد به کمک پوزیشنینگ مناسب سازمانتان، مخاطب جذب کنید و موفقیت در بازار را بدست بیاورید.